duminică, 21 aprilie 2013

O vara in Outer Banks, North Carolina

Ca orice studenta care se respecta, am ales programul Work and Travel in 2006 si mi-am petrecut o vara in Outer Banks, North Carolina, SUA. O casa plina de fete de prin Romania, Bulgaria, Letonia si Cehia, doua slujbe, pedalat cate 16 mile pe zi, plaja, soare si petreceri cu fetele miercuri seara. Amintiri pentru o viata!!!

La acvariu











 Austin'S Fish Company
Creveti pe alese, peste la cina in fiecare seara (pestele spada ramane preferatul meu) si titlul de "expert" in retete cu creveti, scalops si dolphin friendly tuna (sare, piper, lamaie si putin Old spice). Ramane cea mai frumoasa slujba pe care am avut-o pana acum.




































 


Ben Franklin, vinde articole pentru plaja , direct pe plaja. Discount la costumele de baie. Cate credeti ca mi-am cumparat?!







 


Gradinile Elizabetane, un fel de parc tematic/gradina botanica/teatru de vara. dragut.
















 

A ride in the neighborhood. Just to get the feeling of it.


























Cu fetele. Dupa prima zi de plaja ma cam arsesem...











 Permis de munca si Social security number (american cu acte in regula)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu